lørdag 14. april 2012

Sick, not sick.... Sick?!

Jeg kan altså ikke forstå når jeg skal bli frisk igjen. Jeg var jo i dårlig form en uke før påske, men ble bedre etter noen få dager. Men når det ble fyrt opp i stampen og de jeg var sammen med begynte å snøbade, da måtte jeg jo selvsagt være med. Noe jeg angrer på i dag. Skikkelig vont i halsen og daff i det jeg står opp. Håper det blir bedre utover dagen.

Grunnen til at jeg er skikkelig lei av det å hele tiden være syk, frisk og syk, igjen... Det er at jeg fikk virus i fjor høst og siden da har immunforsvaret mitt vært kjempe svakt. Skikkelig irriterende siden dette går jo med en gang utover trening og jobben. Heldigvis har jeg ikke vært så syk at jeg ikke kan være på jobb. Det som er kjipest med å være borte fra jobb når man er syk, er å være så og si isolert i sitt eget hjem. Sitte inne og synes synd i selv selv. Er det ikke noe spesiellt man skal drikke for vond hals?! Type alkohol?!
Hmm.. Det er jo lørdag  i dag, så hvorfor ikke ;)





Men seriøst. Om dere har noe tips til sår og skikkelig vond hals, ikke nøle med å legg igjen en kommentar. Jeg våkener på natta og ikke får puste for er så skikkelig tør i halsen.
NOT GOOD AT ALL!

Da skal jeg stikke på jobb og gjøre folket hårfine.


Ha en fin dag

-Randi Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar