søndag 29. april 2012

Litt kunst på papiret og i praksis ;)

Jeg må si at jeg ble imponert over tatoveringen til Jørgen, så jeg ville vise at jeg bruker seriøst ikke 3 timer som tatovøren gjorde, men heller bare noen få minutter. Å jeg burde absolutt få ta denne på Jørgen. Kanskje på den andre leggen?




Okei, det var en STOR spøk!



I dag har dagen gått med å bli solbrent og sitte ute i sola.
Solkrem?! ække det litt femi da?!
Godt å få kjenne på sola og at det varmer. Skal ikke klage. Kortspill og soling i hagen var virkelig kjempedigg.






Etter å blitt brent av å sitte ute i sola i noen timer gikk jeg inn for å mekke litt hjemmelaget pizza. Å igjen, hjemmelaget skal være hjemmelaget. Oppskrift er oppskrytt. Jeg lager det på den måten som jeg vil der og da. I dag ble det pizza-calsone, som jeg velger å kalle det. Hjemmelaget pizza-calsone av Randi Annette.
M-M-M!!!


Etter å hatt på fyllet, her ligger osten nederst og da ville jeg prøve å lage innebakt pizza på ene delen, eller calsone om man velger å kalle det for det


For å få skorpen ekstra sprø, la jeg litt ost på toppen der jeg skulle ha den mere innbakt. 


Slik ble den. Tro meg, den var super god.


Ingrediensene:
Ost
Sopp
Rødløk
Purreløk
Ananas
Mais
Paprika
Tomatpurre
Stekt bacon
Kjøttdeig




Håper det ser lovende ut. Anbefaler å prøve dette. Jeg selv spiser alt og jeg har blitt mindre kresen på hva som skal på en pizza. Kvelden byr på film men min kjære og selvsagt hjemmelaget pizza-calsone.
Ha en fortsatt fin kveld.



-Randi Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar