søndag 15. april 2012

En skikkelig DIGG søndag :D

I dag har jeg virkelig fått noe utav dagen. Eller, jeg kunne jo ha vært flink til å være ute i det fine været som har vært. Men neida. Selv om jeg har klaget over hvor stygt et vær vi har hatt her i Sør- Trøndelag, så satt jeg faktisk inne helt til klokka var 17.00.
Ikkje bra!!
Men jeg fikk for meg at jeg ville steke noen brød siden det er så enormt godt med nystekte brød. Så da satte jeg igang med å finne frem en av de brødoppskriftene som jeg har liggende.


 Jeg personlig synes det er for mye vann i denne oppskriften, eller for lite mel da. Så jeg bruker mere mel enn hva oppskriften sier.




Skal heve i 1 time slik, og så kna den litt og deretter skal den heve i 30 minutter før den haes i formene


                 Så i ovnen på 220 grader i 50-60 minutter i midterste rille


Siden man bruker en del tid på å bake, så fant jeg og kjæresten min frem Monopol. Det er egentlig beregnet for minst 3 personer, men vi spilte heller med to spillere hver. Å dette er med DVD. Det var jo kjempe gøy. Så vi har planer om å be noen venner på middag og monopol når vi ser muligheten til dette. Det hadde jo vært kjempe koslig.




Vi satt noen timer med dette for å si det sånn. Å ikke gikk seieren til en av mine spiller heller. Vi ble bedt på en koslig 17 årsfeiring også, så da var det på tide å stelle negler og hår.



Rosa neglelakk først, to strøk. Så ville jeg prøve å være litt kreativ, så jeg lagde tynne hvite streker. Stilig?


Her har jeg flettet fletten utenpå håret, dratt den litt ut at den skal se litt rotete ut, festen små blå spenner inni.
Har også en fin sort topp med sommerfuggel bak på ryggen.
                    Legg også merke til ørepynten som er sommerfugl.

Så var vi i bursdag. Kjempe koslig som alltid å være hos tante Elin. Hun er super flink med å lage kaker og ikke minst muffins.





Nå blir kvelden avsluttet med omelett og hjemmebakt brød. NYDELIG.
Så en komedie til slutt, <<DUE DATE>>. Sett den? Ikke jeg heller ;)


Ha en fortsatt fin kveld.


-Randi Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar