søndag 8. april 2012

Fest og annet snadder :)

Etter ha vært på besøk hos pappa, gikk turen til kjæresten min og familien. Her har jeg nå vært i 2 dager og har stort sett slappet av, men også leket i snøen med onkelungen til kjæresten min. Vi to har selv vært ute masse og herja i snøen. Blir aldri for gammel til å lekesloss heller. Det er jo tross alt noe av det artigste som er når det gjelder snø. Noen liker å stå på ski eller gå på ski, men det blir for lite action for min del. Det må være spenning eller i allefall konkurranse.


I går så var jeg på fest med 3 venninder av meg. Har ikke festet med de på sikkert 7-8 år. Så det var utrolig morsomt. Det jeg aldri slipper unna når jeg er på fest, er å ordne håret på de som er på festen. Som regel sier jeg pent nei. Det er tross alt jobben min, men i dette tilfelle dreiet det seg kun om litt tuppering og hårspray :p









Ikke alle er like våken. Jeg måtta bare ta bilde av denne sjamøren.

Etter festen ble det fyrt i stampen, og der avsluttet jeg kvelden med en hærlig gjeng.







I dag er det jo søndag og da er det tid for KOS. Da mener jeg god mat og en del snop.
Jeg og Jørgen laget middag til familien. Skal love dere at det smakte. Lasagne <3





Etter hvert så fikk vi lyst til å bake sjokoladekake, så da gjorde vi det.




Her er oppskriften. Det er bare å smelte smør og deretter hell melken over i smøret. Dette helles over i bakebollen med egg og sukker som er blandet som eggedosis. Mel, bakepulver, vaniljesukker og kakao blandes sammen og siktes i bollen. Bland godt, klumpfri røre. 175 grader i ovnen i rund form, nederste rille i 40 minutter.




Det ble jo veldig bra. Smakte bra også :)
Ha en fortsatt fin kveld. Ikke farlig for oss å kose oss, det kan vi  :)

Nyt de siste dagene av påsken :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar