torsdag 12. april 2012

Så var det dette håret da... Hjelp?!

I dag har jeg fri og det er skikkelig godt kjenner jeg. Jeg sov til klokka var over 12.00, det kaller jeg luksus. Men, igjen så er det tid for meg å få litt oppfriskning når det gjelder hårfargen. Ikke så gøy å bruke fridagen sin til å dra på jobben å få farget det heller, så jeg brukte litt tid på å se hva jeg har gjort med håret mitt de siste 7 årene. Det var mye spennende å finne, men jeg ser også hva jeg ikke skal ha, for å si det sånn.


                         Her er jeg 18 år gammel og veldig mørkhåra med røde effekter i luggen
Her har jeg håret helt mørkt med lyse effekter. Husker jeg ble lysere ganske fort etter dette



                                                Her er en kollega og meg med parykk



Jeg vet jeg ikke ønsker å ha håret i en hel farge for det blir alt for kjedelig for meg. Jeg hadde noe i en periode som alle andre også hadde. Det var mørkt i underhåret, (ytre området som det kalles på fagspråket) og lyst på toppen, (indre området). Det er jeg også ferdig med.



Det som kan være stilig med å ha to ulike farger på denne måten er at det blir fint når man setter det opp



Jeg har også hatt mye lengre hår og lugg. Men siden jeg trener såpass mye, så er det ikke så kjekt me alt for langt hår og heller ikke en lugg. Når det gjelder å løpe eller å trene på treningssenter, så er ikke det noe spesielt stress med lengre hår eller en lugg. Men når det gjelder kampsport, så har man ikke tid til å irritere seg over at noen tråkker på håret ditt eller at luggen kommer i øynene. For selv om man har spenner i håret for å holde luggen unna, så er det slik at vi står ikke i ro så den kommer garantert til å komme i veien. Tro meg.








                                        Helt lys er jeg ikke så sikker på om er så fint til meg
Brunette


Jeg ser selv at jeg kler å ha en kombinasjon av lys og mørk, og ikke helt mørk eller helt lys. Kommer selvsagt an på om det er en varm eller en kald farge. Siden jeg har mørkegrønne øyne, så kler jeg best en mellom blond farge. Men hva tror du?
Det ble veldig mye bilder av meg i dette innlegget, men hadde vært gøy med respons på hva dere synes er fint og hva jeg skal holde meg langt unna ;)

Ha en fin dag

-Randi Annette-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar