søndag 29. april 2012

Da var dagen kommet, kjæresten min skulle ta tattis :)

Etter at jeg måtte trekke meg fra budrunden, var det min kjære, Jørgen som skulle få kjent litt på nervene. Nemlig fordi han skulle ta tatovering. Jeg har sett på en del programmer på tven når folk har blitt tatovert, men aldri opplevd dette i virkeligheten. For deg som har en eller flere synes vell dette er merkelig, men for meg var jo dette en opplevelse.
Jeg var spent på om Jørgen var pinglete, men samtidig så er han vant med å få juling av Ninja-dama si... ;) Neida ;)




Her spør jeg min kjære, har du vont, går det bra? Det er helt greit, svarer han. Selv det blikke der kan bety så mangt... PAIIIIN!!


Jeg fikk se litt underveis og fikk tatt noen bilder før jeg måtte stikke på jobb.




 Jeg må si at det å få oppleve dette med Jørgen var veldig koslig. Siden han skulle tatovere et bilde av faren sin på leggen. Så jeg kunne tenke meg til hvor spesielt det måtte være for han.
Om jeg vil ta tatovering av min mor på kroppen min er jeg svært usikker på. Selvfølgelig har tanken vært der, men siden jeg er så usikker, så er det best å vente. Men må innrømme at jeg fikk lyst til å gjøre det selv også nå som Jørgen hadde fått en så fin tatovering.


Da jeg kom hjem var det bare å løpe inn for å få se det ferdige resultatet. Han måtte vaske og stelle den etter å ha dekket tatoveringen med plast i ca 5 timer.





Det ble utrolig bra, selv om vi synes at den ser bedre ut i virkeligheten enn ved å ta bilde av den. Men for en jobb. Det tok 3 timer. Se her da. SÅ likt. På bilde er han like gammel som Jørgen er nå.
 Kjempe bra jobb. Pappan t Jørgen <3









Selv har jeg ingen tatoveringer. Har du? :)


-Randi Annette-

2 kommentarer:

  1. Den blei så fin :D fint når man tar en tattis som virkelig betyr noe for en.

    SvarSlett
  2. Ja, jeg vet. Selv har jeg vært inne på tanken, men siden jeg er så usikker, så venter jeg litt :)

    SvarSlett