tirsdag 24. april 2012

Det gjelder å ha is i magen, men det er lettere sagt enn gjort!

Jeg er jo på leting etter å kjøpe meg leilighet her i Trondheim, men det er ikke enkelt. Ja, jeg finner en del i min prisklasse, men kvaliteten er nødvendigvis ikke helt optimal.
Der jeg var på visning så var alt bra, sett bort i fra en viktig ting på badet. Nemlig vannskade. Så det å flytte inn å starte med noe slikt som vil koste meg ca 150 000,- er jeg svært lite interessert i. Haddet det vært snakk om å skifte dusj og male vegger eller noe som ikke koster en formue, så hadde det vært noe annet. Så da gjelder det å ha is i magen.


Å i alt dette så venter jeg på en operasjon av min tå. Ja, den må justeres litt på. Tro meg, jeg gruer meg masse, eller... Litt hvertfall :p Men gleder meg til å ikke kjenne på den smerten lengre. Har jo bare kjent på den i 1,5 år. Det er ikke så mye effektivitet i dette, men nå har det seg slik at det er folk rundt meg som sikkert har det værre og som må prioriteres før meg. Da kan jeg bare tenke meg hvordan de har det når jeg selv har det så vont.
Det som kommer til å bli den største utfordringen her er at jeg ikke kan trene Ju Jitsu på  3-4 MND!! Det er så enormt lenge det....
Kan trene sykling og svømming noen uker etter operasjonen, men det er ikke like mye action som skjer der som i Ju Jitsu.

For dere som ikke forstår hvor "ILLE" det er for en som elsker å trene noe som Ju Jitsu, som ikke får lov til å trene på 3-4 mnd, det er å tenke på en unge som ikke får lørdagssnopet sitt. Ja, det er ille det også ;)


Ha en strålende dag, så skal jeg stikke å klippe fornøyde kunder. Deretter blir det en økt med Ju  Jitsu. Kanskje jeg slenger meg på å trener to økter også. Hvem vet ;)


-Randi Annette-

1 kommentar:

  1. Nå er det like før altså.... at jeg legger inn et bud på en leilighet jeg så på i dag. Men, noe sier meg liksom, VENT, tenk deg om litt til... Så, jeg får sove på det da til i morgen :)

    SvarSlett