mandag 2. april 2012

Helge kos :)

I helga som var så bestemte jeg meg for å gjøre noe ekstra. Jeg er en person som ELSKER å lage mat og prøve ut nye ting på kjøkkenet. Ikke at jeg har verdens største og mest praktiske kjøkkenløsningen... Jeg leier en liten sokkel på 30 kvm, men tross alt har jeg fått det hjemmekoselig :)

Kjæresten min, Jørgen er en aktiv person som spilte fotballkamp på lørdag, så jeg ville være litt husmor (som jeg også er) å diske opp med tre-retters til han kom hjem fra en hard kamp ;)

Så jeg startet med en stor handletur på butikken og fant deretter ut hva jeg skulle lage.

Legger ut noen bilder av forrett, hovedretten og desserten.


Ferske reker med hvitløksbrød,
paprika, salatblad med presset lime over og litt  sur-søt saus for å få litt farger
 Marinert kyllingfillet i presset appelsin, wok og hvitløksbrød med salat
 Fruktsalat med krem og sjokoladesaus
Nammmmmm....
 Litt hjemmekoselig. Litt solo i vinglass.. Ja, slik er det når man er fin på det ;)
Rødvinen fikk vi vente med :)


Ser ikke det litt godt ut da??? :)


-Randiae-

4 kommentarer: