fredag 20. april 2012

Ja, jeg er faktisk hjemme igjen nå. Det er jo bare 2 uker siden sist jeg var hjemme og skal hjem igjen om 2 uker i konfirmasjon. Jeg har fri i dag så da reise jeg i fra Trondheim så tidlig som kl 08.00. Det som er så utrolig kjekt med det er at jeg får en hel dag hjemme hos pappa.
Ellers i dag har jeg bare slappet av og det har jeg faktisk tenkt å fortsette med.

Nå er det jo så utrolig fint vær også. Blomstene har begynt å kommer frem og solen steker i solveggen. Det er jo så utrolig deilig.



Disse var ikke her i hagen for 2 uker siden. Da var det bare snø.



Gresset er ikke så veldig fint og grønt, men det er godt det ikke er noe snø å se. Skyfri himmel og sol. I solveggen på denne benken kan man nye en pils i sola. Hørtes ikke det passe greit ut da?









Til slutt vil jeg ønske dere alle en fin dag. Håper vårstemningen har kommet hos dere også. Tenk, nå er det snart mai. Da er det forhåpentligvis lov til å si at vinteren er over.





-Randi Annette-

2 kommentarer:

  1. Fine bilder =) Har litt lyst til å stjele det kamskjellet asså ;) hehe

    SvarSlett
  2. Du som kan dykke burde jo prøvd å dykkke etter kamskjell ;-)

    SvarSlett