torsdag 12. april 2012

Ferie med søster :)

Jeg kan nesten ikke vente stort lenger nå. Snø, vind, snø, vind, snø, regn, snø og vind. Men nå ser jeg at solen titter frem så da er det kanskje håp?!
Jeg har blitt lurt flere ganger av dette så jeg tror ikke på at våren har kommet før alt av snø er borte og temperaturen ute ligger på 15+, minst.

Tenkte å vise noen bilder fra Alanya da jeg var der. Det har seg slik at jeg har vært der 3 år på rad. Der var det så mye å oppleve at jeg måtte dra tilbake for å få nye opplevelser. Der er det også garantert sol, billig og god mat.
Jeg og min storesøster, Hilde har reist dit sammen de 3 gangene jeg har vært der. Minner for livet :)





                                                                Min søster, Hilde





                                                                 Meg og Hilde <3


Håper våren kommer nå og at sommern blir varm med masse godt vær. Det er lov å håpe ;)


-Randi Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar