mandag 16. april 2012

Prøvebrud i salongen :D

I dag startet jeg på jobb kl 09.00 og hadde en skikkelig hektisk dag, men så utrolig gøy. Bedre å ha noe å gjøre når man først er på jobb. Men best av alt var å se min gode venninde, Linn som skal gifte seg til sommern, 7 juli. Jeg prøvde å finne ut hvordan jeg skulle gjøre det i påska så vi fortsatte å prøve ut nye ting.






Dette var jo en flott start, tenkte jeg. Så kom den dagen at hun skulle ha med slør og pynt. Jeg var kjempe spent!! Men, jeg fikk bruden fornøyd, så da er jeg fornøyd.






Det skal være mye renere enn dette, men nå vet jeg hva vi skal gjøre. Det blir uansett aldri 100% det samme som vi har tenkt.
Man ser alltid noe nye muligheter. Dette blir uansett kjempe spennende. Selv sto jeg med tårer i øynene da jeg fikk se sløret og pynten, men selv var hun HELT avslappet. Jeg vil ikke tenke på hvordan jeg blir som brud når jeg blir så rørt av så lite ;)


Så må jeg få si at det å trene Jujitsu igjen etter 2 uker var helt ubeskrivelig DEILIG og GØY!!!! :D
Jeg digger det rett og slett!

Men hva med deg da? Gifteklar? ;)


Ha en fortsatt fin kveld

-Randi Annette-

2 kommentarer:

  1. ganske gifteklar her ja...;)
    Kjempe fin frisyre da...

    SvarSlett
  2. ser mæ ut som giftekar du

    SvarSlett