torsdag 12. juli 2012

Smerter fra H***ETE

Hei igjen.
Lenge siden nå, men jeg har i siste uken vært veldig travel. Det har vært bryllup og jobbing. Og ikke minst, en operasjon





Her sitter jeg og venter på å få beskjed om å komme inn for å få bedøvelse og for å bli operert.
Jeg ser ikke mindre blek ut heller uten noe sminke....

Jeg sitter og er så nervøs at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.



Da ligger jeg der å skal snart få bedøvelse.
En av sykepleierne var en kjempe hyggelig mann som satte seg ved siden av meg og snakket med meg. Roet meg ned og holdt meg i hånden. Jeg begynte å tenke på da jeg var ei lita jente. Jeg hadde jo alltid pappa ved min side.
Det var noe som manglet. Det var den siste tryggheten. Jeg er ikke en person som elsker blod, smerte og tårer på dette nivået.

  1. Bilde: Bigfoot:-P
    Da var foten min ekstremt hoven og bedøvd. Jeg spilte spill på telefonen og hørte på radio. Når saga startet så var det bare å ha på mere lyd. Jeg begynte å le da for jeg syntes det var litt komisk også.




    Ser jo nesten ikke forskjell... ;)
    I dag, altså dagen etter operasjonen så har jeg hatt det grusomt.
    Smerter fra en annen verden. Jeg har holdt på å besvimt et par tre ganger, jeg har ikke klart å komme meg opp på egen hånd i starten, jeg har grått av smerte og fortvilelse.
    Det er begrenset hvor mye smertestillende jeg har lov til å ta, dessverre.

    Jeg unner ikke en gang min verste fiende dette.
    Men, en ting er sikkert. Igjennom JuJitsu er jeg vant med smerte og er sterk nok til å klare dette. Krykker er jeg helt avhengi av men også av å ha noen ved min side.

    Ja, jeg synes synd i meg selv. Det legger jeg ikke skjul på.

    Må bare gjøre det beste ut i fra situasjonen jeg er i





    Du får ønske meg god bedring da :)


    -Randi Annette-




12 kommentarer:

  1. God bedring, gode du!
    Klem, Lise x-naboen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lise. Det gjør godt å ha gode venner rundt seg.

      Slett
  2. Ønsker deg god bedring ja :)

    Vet ikke helt om jeg har lyst å forestille meg hvordan det er å få skjært av seg ben :p Er ikke misunnelig, det er i alle fall sikkert.

    Trine

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror ikke det jeg heller. Jeg kan beskrive det som at det er noen som brenner deg, vrir leddene dine og samtidig borrer i åpne sår. Å det gir seg ikke. Smertestillende virker maksimalt i 30 minutter så er det på'n igjen. Å må vente 4 timer med å ta mere piller.. Men men. Jeg er dame vettu ;) Takler dette ;)

      Slett
  3. Go bedring :) Trøst deg med at tia går fort da og om litt så er det ikke så ille. Jeg opererte selv i fjor sommer og hadde det vondt i en ukes tid, men så ble det heldigvis bedre og bedre, og nå er det jammen 1 år siden..wææ..

    Men knask smertestillende, og prøv å sove litt...det pleier og hjelpe og virkningen virker å vare lengere..

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for omtanlen. D er ca 6t siden jeg tok smertestillende nå. Jeg ville vente for å la kroppen kjenne at den har fått noe. Pinex Forte er sterke saker. Men funket ikke i natt :'( 3t søvn..

      Slett
  4. Hei pena mi:))
    Du e nu så flink! Må si ifra om æ kan gjøre noe for dæ?? :))
    Masse lykke til videre :)
    -JunePune-

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal jeg gjøre :-) Snill du er :-)

      Jeg får vell tvinge i meg mere av smertestillende.. Beinet gror og det kjennes !!

      Slett
    2. Hoff, e nåkk ikke godt nei:/ Men du e tøff! :)) Om nån raske dager e du bra igjen! :))
      -JunePune-

      Slett
  5. Må bare være tøff nå. Det blir ikke bedre av å henge med hodet. Mye bannskap og tårer. Vil tro jeg takler det meste etter dette ;)

    SvarSlett