onsdag 25. juli 2012

Jeg vurderer å investere. Jeg er blitt hektaaa!!!





Hva synes du? Er ikke dette rått???
Jeg digger å kjøre firehjuling og har lenge tenkt på å kjøpe. Jeg har ikke lyst til å kjøpe meg scooter og ikke bil.



Det funker med moped, eller aller helst motorsykkel, men mest av alt vil jeg skaffe meg en ATV.



En ganske stor firehjuling til meg, men skal man ha noe så må man ikke skaffe seg noe smått rask. Skal det være, ja så skal det være


Hvem kan dette være tro.....



Mohaha!!

Det er bare meg  ;-)


Kjenner jeg trives best med å være meg selv.
Det vil si, få gjøre litt guttete ting og ikke tenke for mye på å være så veldig "jente" hele tiden.


Kunne du ha tenkt deg en ATV kanskje?

4 kommentarer:

  1. Hm.... er du helt sikker på at du ikke er biologisk i slekt med oss? DNA test påkrevd hehehehe:-)

    Du burde spørre storebror Alf om å få lov å kjøre snøscooteren hans til vinteren:-)

    SvarSlett
  2. Hehe, hvem vet ;-)
    Har Alf en snøscooter????
    Han er pent nødt til å invitere med meg på tur. I'm IN!

    SvarSlett
  3. Har kjøpt mæ can-am outlander 800 æ å no;) d e dritarti!! Me beltesætt;) glæ sæ på vinter mæsta no;)

    SvarSlett
  4. Oi, den er kjempe rå!! Da vet jeg hvor jeg skal komme på besøk ;-)
    Pluss at det er en liten en/ ei som også snart kommer til verden :-)

    SvarSlett