mandag 30. juli 2012

Har du lest dette om Breivik? Hva tenker du om dette?


Okei, nå er jeg lei. Ja, faktisk ganske lei. Hva er dette å si? Leste dette på Adressa.no


"Må forberede oss på at Breivik kan komme ut en dag"


Hva er dette å si?
Jeg kjenner det koker inne i meg når jeg leser dette. Eller, i det hele tatt, når jeg leser om <Breivik>.

Samtidig er det en som kommenterer under dette innlegget på Adressa.no

Hvis han viser oppriktig anger, dommer er sont og dommerne mener han er klar for samfunnet igjen, ja da skal han selvfølgelig ut i frihet.
Likhet for loven.
Hmm, tenker jeg da. Det er jo ingen som har gjort noe så forferdelig. Jeg fatter ikke hvorfor det i det hele tatt er et tema. Jeg var ikke en gang på utøya da dette skjedde, heller ikke i Oslo.

Hva tenker de som var der, når de ser og hører dette?
Jeg hadde ikke fått nattesøvn om jeg hadde vist at en mann som hadde drept mine venner, mine barn eller bekjente, plutselig skal komme ut. 

Hva om han sitter inne å tenker på hva han skal gjøre den dagen han kanskje kommer ut?
Jeg har meldt meg helt ut for lenge siden. Ikke orket å lest eller prate om han, men nå kjente jeg at jeg ble irritert. 

Jeg valgte og blogge den 22.juli, men heller om noe mere hyggelig, som dette, http://randiae.blogspot.no/2012/07/22juli2012.html


Uansett, ingen bilder på dette innlegget.
Men det er til det beste. Eller, kanskje dette passer godt inn? :p



Tok bildet på en bussholdeplass da jeg ventet på bussen i sommer.

Har du gjort deg noen tanker ang denne saken?


-Randi Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar