torsdag 12. juli 2012

Klær til salgs og evt gies bort :)

Pris kan diskuteres og jeg skal legge ut flere bilder når jeg finner tid til det, men har hvertfall noen her nå.






Dongeri-Tights str S







3 ulike skjerf



Blå/sort , Lys rosa/hvit og et sort/hvit - ruteskjerf
 










Silke-rød kjole uten stropper






 


Kjempe behagelig kjole, Merke, Dreams STR S/M






Virker noe her interessant? Kan også nevne at jeg har en leopard kjole, pumps og gardiner jeg ikke trenger :)




-Randi Annette-

4 kommentarer:

  1. Hihi, hadde vært artig å prøvd den røde kjolen.. Tror du den passer mæ?
    -JunePune-

    SvarSlett
  2. Jeg hadde ventet du skulle legge ut noen sko her også ;) Du har da ikke bruk for alle de på en god stund? ;)

    SvarSlett
  3. Det kommer, det kommer;-)

    Har sorte ubrukte støvletter jeg kjøpte i London som jeg ikke har brukt eller får brukt. Har søte små hvite finsko også, bilder kommer :-) Om interesse da :-)

    SvarSlett