mandag 23. juli 2012

Hvorfor klage?


Smertene i foten er borte. Jeg har lagt på meg 1kg. Været ute er... KJIPT,
men hvorfor klage?

Haha, morsomt bilde. Måtte bare blogge dette på <klaging>


Har koset meg i dag med å se film, ROCKY. Det er masse trening og boksing. Absolutt noe jeg liker å se på. Filmer med DRAMA, ikkje bra. ACTION og slossing, I LIKE.




Senere ble det middag og maten var strøken. Ovnsbakt poteter og grønnsaker. Og dette med godeste Drea og Jørgen.

Drea og Jørgen skulle spille fotball, noe jeg også hadde kjempe lyst til, men selvsagt ikke kunne. Men jeg fikk kjørt firhjuling og fikk sitte på motorsykkelen til kjæresten min. DUKATI, it is. Kjempe rå. Gjett om jeg skal ta lappen for motorsykkel da? Å gjett igjen om jeg skal kjøpe meg firhjuling? Firhjuling har vært en stor drøm lenge, men først må jeg kjøpe meg leilighet.

Senere ble det Poker. Jeg røk ut som nr 4 av 8 stk. Kunne vært verre. Sist jeg spilte poker kom jeg på plass 3 av 6. Så jeg er vist hverken eller jeg da ;-)


Spiller dere poker?
Men mest av alt vil jeg spørre dere, liker dere firhjuling eller motorsykler? :-D

Jeg liker alt som går fort, action og det som er litt små skummelt.
Jeg savner virkelig det å trene generelt, men mest av alt, Jujitsu.
Jeg elsker den type kampsport. Å jeg kan ikke få sagt det nok.



-Randi Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar