søndag 1. juli 2012

Dagens trim! Ja, det skal sies ;-)




Ja, tro det eller ei. Jeg jogga i kveld.

Jeg liker å trene styrke og ta meg helt ut, men når det kommer til jogging... Det HATER jeg. Det er selvpining.
Det er ikke noe som skjer, du bare løper. Det blir litt for lite action for min del.
Men, jeg sier at jeg kan ikke klage på dårlig kondisjon eller dårlige resultater. Det er jo kun meg selv det står på. Komfortsonen er ikke noe å tulle med. Du er langt ut av den om du er som meg, nemlig det å hate å løpe.





Etter å ha jogget i ca 30 minutter tok jeg spentshopp på brua. Sto ved veikanten og hoppet opp og ned.  Det tar skikkelig på rompe og lår. Ble skikkelig glad for jeg hadde jo alt jeg trengte rundt meg. Det er jo bare å bruke fantasien. Det var ikke så mange som så meg heller. Hehe. Håper jeg ;)

Armhevinger tok jeg ved å ha beina på veikanten på brua at de kom litt lengre opp enn hendene.

I oppoverbakkene tok jeg utfall.



Så litt styrke med manualer og hoppet på trampoline. Avsluttet med en liten joggetur på 10 minutter med litt spurt på slutten.


Dette tok nesten 2 timer. Det var kjempe godt å trene ute. Mye tyngre, men også kjempe godt.


Får se om jeg klarer å komme meg ut en eller to ganger til i uka her før helga kommer.


Får du trent noe i ferien din eller?
:)

 


-Randi Annette-


2 kommentarer:

  1. Spræka ;-) heim på mausund no? Itj læng t vi møtes i brulluppet t Linn no :-)

    Itj så my trening på mæ i ferien nei, men myyy gåing i Boston by å svetting i varmen da;-) hehe.. Bra herlig her ja:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, er hjemme ja:-)
      Jeg vet, plutselig er helga her ;-)

      Mye trim i å gå også. Jeg vil tro du ikke har det forferdelig ;-)

      Slett