lørdag 14. juli 2012

Dag 3 og smertene river i meg. Da er det godt å ha pappa her :)

For tre dager siden tok jeg operasjon av brusk på leddet på lilletåa. Det har plaget meg i hele to år. Jeg har vært pent nødt til å gått med joggesko på jobb og ellers, å da helst de som er mest slitt og de største jeg har. Det har vært tøffe dager både på den siden at det har vært smerter pga den kulen ble irritert da noe lå å presset på, men også fordi at jeg har følt meg så ukomfortabel med pent antrekk, men de lyseblå joggeskoene mine. NICE!





Natt til fredag, altså døgnet etter jeg hadde operert, sov jeg i 3 timer til sammen. Jeg går på svært kraftige smertestillende så det sier vell sitt når jeg tok dobbelt for å få sove, men smerte pågikk likevel.


Jeg slet enormt mye med å bite sammen tennene og bare tvinge meg selv til å puste rolig og tenke positivt.
Jeg hadde så vont at jeg vurderte å ringe legevakten. Hva kunne jeg gjøre for å unngå den brennende smerten?! Men så sta som jeg er, lot jeg det være.



 Jeg kan beskrive det som at det er noen som brenner deg, 


vrir leddene dine og samtidig borrer i åpne sår. Å det gir seg 


ikke. Smertestillende virker maksimalt i 30 minutter så er det 


på'n igjen.



Høres ikke dette godt ut? Tro meg, jeg holdt på å klikke.




I natt våknet jeg av litt mildere smerter, men ja, det var smerter. Da tok jeg mere smertestillende og sovnet. Jeg sov da i 4 timer i strekk. HEAVEN! Endelig. Så nå er det bare veldig vont så det skal jeg takle ;) Skal bytte bandasje over helgen. Det blir sikkert greit det også. 

Heldigvis er jeg i trygge hender. Jeg er hjem til verdens beste pappa :) Han tar skikkelig godt vare på meg og verter meg opp.


Pappan min har vært en av de som har støttet meg mest igjennom oppveksten og livet. Vi har sammen stått tett sammen etter det tøffe året da han mistet sin kjære kone og jeg og min søster, vår mamma.
Han har virkelig hatt mye motgang, men så har han blitt en sterk og flott mann også.


Det gjelder å ha foten høyt. Alt annet er grusomt vont


Som sagt, jeg har verdens snilleste pappa ;)


-Randi Annette-

4 kommentarer:

  1. stakkar vænnen min,sende masse blåse på tåa tanka og masse klemma,dæ enn på få servert tekake da,ja da har du det bra pa mausund,håpe diu får sova i 5 tima i natt da så nærme du dæ 8tima =) gla i dæ

    SvarSlett
  2. Takk for omtanken :)
    Håper på noen timer søvn i natt også ja :)

    SvarSlett
  3. Godt å ha pappa der da ja, ska kom innom dæ på sykebesøk ein dag;-) Klæm fra purkeviken:-)

    SvarSlett
  4. Ja, det er det. Så hyggelig, du er hjertelig velkommen :)

    SvarSlett