lørdag 20. oktober 2012

Nytt interiør i mitt hjem :-)

FØR


ETTER


Sommeren er over og nå er jeg klar for en annen stil.





Bestilte gardiner og klarte å trykke på feil lengde.
Derfor måtte jeg be om hjelp så da meldte min gode venn, Hilde seg.
Hun la opp gardinene for meg og jeg spurte pent om hun kunna lage en løper til meg.
Det ble igjen, mere stoff til overs som hun sendte tilbake til meg, så da la jeg den som en løper på skjenken.




Putene kjøpte jeg for en stund siden på Princess.


Litt annet enn jeg har hatt tidligere, men det er jo det som er så gøy med nytt interiør også.





Hva synes du?

-Randi Annette-

2 kommentarer:

  1. Vart bra d ja ;-) Bra du e fornøyd ;-)
    Rakk itj å så ny tå den siste biten, men sjer no ut som den funke bra som løper på skjenken din læll da :-)

    SvarSlett
  2. Jada, det funket bra det :-) Du er en knupp :-)

    SvarSlett