onsdag 22. august 2012

Nok en gang, veldig vellykket ;-)




Bursdagen til min kjære som var i går var super koselig. VI fikk ikke så mye tid sammen, men vi fikk nesten tre timer da. Da fikk han pakken sin og  et koselig kort. Jeg syntes at dette kortet var veldig morsomt siden han har kjørt opp og kjøpt seg motorsykkel ;-)



Her har jeg skjært agurken med en osthøvel og laget en slags dressing som jeg skal fylle de med. Grovraspet agurken jeg skal ha i dressingen.




Men så var det maten. Han tok seg av stekingen og jeg tok meg av detajene og resten av tilbehøret. 


Oppskrift:

3 SS søt chillisaus
1 Agurk
2-3 Hvitløksfedd
1 SS flytende honning
2 SS hakket mynte, om ønskelig
3 DL matyoghurt

Bland alt dette sammen og da har du en perfekt dressing. Jeg opplever at denne er frisk så den passer godt til kylling.

Bursdagsbarnet måtte også få det lille ekstra ;-) Sjokolademuffins!!






Selv dro jeg etter hvert på trening og tok en real økt med styrketrening, Da jeg entret sofaen skjærte jeg opp fersk annanas og helte over dressingen jeg nevnte rett over her. Det var faktisk utrolig godt det også. En god varm kopp med Pukka-TE gjorde susen.

Hva synes du om dette innlegget? Ble du motivert til å yte litt på kjøkkenet? Det er noe av det beste jeg vet. Det å lage mat en en ren glede :-)


-Randi Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar