mandag 27. august 2012

Helgen som gikk :-)

I helgen som var hadde jeg fri :-D
Kjempe godt. Da hoppa jeg på en båt og dro over fjorden og besøkte jeg en av mine bedre venninner, Ingrid.





Her er vi sammen i Alanya i 2 fantastiske uker for 2 år siden.

Vi brukte selvsagt helgen på å mimre om da vi var på tur sammen for første gang og IKKE den siste. 
Spise god mat, alt for mye snop og så ja, 4 skrekk/action filmer. 

Jeg mener det er viktig å ta vare på sine venner. Det er så alt for sjelden at man tar seg tid eller rett og slett det å prioritere å besøke vennene sine.

Jeg tror det ligger mye i det at man enten tenker tanken, men gjør ikke noe med det, eller at man ikke kommer på å tenke på det en gang.

Selv er det flere jeg ønsker å ha mere kontakt med enn hva jeg har, men det må jo være gjensidig ;-)

Hva gjorde du i helgen som gikk da?


-Randi Annette-

3 kommentarer:

  1. Gjensidig her vettu, snuppa! :))

    SvarSlett
  2. <3 tusen takk for besøket snuppa :* va koseligt å ha dæ på besøk :)

    SvarSlett