søndag 12. august 2012

Forandring i hjemmet :)

Det skal sies ting har skjedd de siste 2 mnd jeg har vært borte fra leiligheten min. Oppussingen har gått radig og det er utrolig hvor bra det er blitt. Jeg skal publisere flere bilder når absolutt alt er på plass.

Men først en smakebit på hvordan det har vært og hvordan det er nå.


 Her ser dere den lille plassen vi hadde til å vaske kopper og lage mat. Og linselusa selv ;-)




Stuen. Her ser dere gulvbelegget og ellers hvordan det var.



Gulvet på soverommet. De har nå sjekket hva som er under så det var altså ikke et hull før ;-)


På venstre side av bildet ser dere at riving av skapet på stuen er i gang. Men sjekk gulvet på kjøkkenet da.

Så kom jeg hjem etter 2 uker. Da så stuen ut som dette.





Nå ser det slik ut. Det er det å få pakket ut og få ting på plass som er igjen. Så små detaljer og pynting får vente. Gleder meg til å få begynne med å få inn stilen jeg ha ventet på å få oppleve. Har ikke lagt mye energi i å få det som jeg ønsket tidligere fordi min stil er ikke rosa gulvbelegg.
Så nå blir det endelig å kjøpe seg flatskjerm. 
Mine kompiser har ikke sagt ja til å komme hos meg å sett film, men heller hos dem. Å det er helt klart på grunn tv kassen jeg ser på. Men som dere tidligere har fått med dere så er jeg mye borte også. Jeg er på jobb og trening og da er det lite tid til tv. Men nå har jeg en god grunn til å kvitte meg med den;-)



Her er det fine kjøkkenet. Nå kan jeg som elsker og lage mat og bake benytte meg av benkplassen. Tenk at jeg har klart å vært foruten. Men så har jeg blitt svært praktisk av det også da ;-)

Det er fortsatt små ting som er igjen, men det er detaljer. Under benken til venstre der skal jeg få et mindre kjøleskap enn det jeg har nå. Da blir det et klesskap der kjøleskapet står nå og fryseren nede i kjelleren. 
Soverommet er også utrolig fint, men skal få alt på plass så blir det etter hvert :-)

Hva synes du om dette du har sett av de få bildene?

Hvilken stil har du? Rosa vegger eller gulvbelegg kanskje? ;-)


-Randi Annette-

2 kommentarer:

  1. Litt av en forandring der no ja!!! Vart kjempe fint :-)

    SvarSlett
  2. Det er helt utrolig. Det er mye små ting som gjenstår og få på plass, men det er noe som kommer på plass etter hvert :-)

    SvarSlett