mandag 7. mai 2012

TRENING. Blir du motivert av dette kanskje?

Da var den første treningsøkten over. Jeg trener på Elixa i tillegg til JuJitsu. Så jeg har bestemt meg for å trene skikkelig seriøst for en periode for å se hvor mye jeg klarer å yte og hvor fort jeg blir sterkere, og da oppnår jeg resultater.

I dag startet treningen med en time som heter 500 Kacl. Det er en svært effektiv time der man har muligheten til å svi av 500 kaloier på 30 minutter. Alle vet hvor mye man må løpe for å brenne bare 200 kalorier... Så dere kan tenke dere til hvor enormt slitsomt dette var.



Timen gjennomføres med og uten utstyr. Gjennom effektive og utfordrende øvelser trener jeg kroppens store muskelgrupper med høy intensitet. Timen er ideell for deg som vil trene tøft, effektivt, konsentrert og ønsker å forbrenne kalorier.

Å hvem vil vel ikke det?



Etter 30 minutter med blodslit hadde jeg lyst til å trene bitte litt til, uten å banne så alt for mye under en treningsøkt, så da ble jeg med på pilates. Ja, jeg banner masse når jeg trener hardt. Jeg kjenner på kun smerte og er alt for langt unna min komfortsone så da blir jeg sint da. Men en pilates time er en rolig styrketreningstime på matte, som virker forfriskende og gir ny energi. Pilatestrening former muskulaturen spesielt på områder som mage, rumpe og lår. Så hvorfor ikke? Hvem vil ikke ha stram mage, rumpe og lår?
Det skader i hvertfall mere å snakke om det og ikke gjøre noe med det, enn å faktisk ta tak i seg selv å teste seg selv litt. Selv synes jeg det var ekstra tøft å stå opp kl 07.30 når jeg har fri til og med.




Da er det bare 5 timer til jeg står på matta og skal trene JuJitsu også. Jeg må innrømme at jeg ikke orker i det hele tatt, men jeg må. Jeg har valgt alt dette selv, så ingen grunn til å klage ;)



Hvilket potensial har du ?


-Randi Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar