søndag 3. juni 2012

Noen godbiter fra Frankrike. Må bare dele dette :D

Mye blodslit og mye god mat. Å dessert. ja, en fin kombinasjon.



Man må jo ta bilder av maten. Neida, men jeg gjør det.


Danset forhåpentligvis av meg litt også ;) Shake-shake-shake








Sjokoladefondant og is. Det er noe av det beste jeg vet.



Snegler. Ja, jeg var skeptisk, men gla jeg prøvde. Kjempe godt!


Hvit sjokolademose med masse jordbær. Også veldig godt.



Ja, jeg spiste før bilde ble tatt ;) Parmaskinke med salat. Viste ikke hva jeg bestilte, men forsto det var noe kjøtt.





Har du vært i Frankrike før? Hva synes du om maten du ser her?



-Randi Annette-

2 kommentarer:

  1. Spiste jørgen snegler da? :p gina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jada. Han smakte ETTER meg. Jeg sa at det var kjempe godt og da prøvde han også ;-)

      Slett