fredag 15. juni 2012

11/07-12 Det er da det skjeeeeeer :S

Da har jeg fått dato for operasjon. Hjeeeelp!
Skrekk og gru. Jeg gru-gleder meg. Tanken på den opplevelsen ved å bli operert og hvertfall smertene etter på. Skal gå på veldig sterke smertestillende. Er fare for å bli svært svimmel og i verste fall besvime. Så må ha noen rundt meg noen døgn for å passe på.

Hehe, jaja.

 


Håper det blir godt vær at jeg kan sitte mye ute i sola i stede for å være LOST inne alene og bli tjukk ;)



 


Uansett, det er bedre å ta det nå som jeg har hatt de smertene i 2 år. Det tar veldig lang tid dette. Eneste ulempen er at jeg ikke kan trene kampsport. Tidligste muligheten blir i desember. Kjempe trist...



Men kommer ikke til å savne de verste blåflekkene da.
Det sier vell sitt ;)







Ønsk meg lykke til da :)



-Randi Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar